Våga fråga!



Paula om TACK!:
Råsnyggt håret blev! :)
Snälla du, vad är EAA för något? Är det något du rekommenderar till en tjej som vill bli stark både i styrka och kondition, som nu bötjat foka på träningen? :) Mvh!


SVAR: tackar tackar! är själv värdigt nöjd med frillidillen :)
EAA kommer jag skriva mer om senare idag eller imorgon så att du/andra kan se vad det är för något och vad det är bra för! Jag rekomenderar att du först och främst ser över dina matvanor
- äter du tillräckligt? Eller för mycket/för lite?
- äter du tillräckligt av alla olika näringsämnen?
(fett, protein, kolhydrater)
Oftast så klarar sig en vanlig motionär på att bara äta bra och mycket för att kunna bli stark och uthållig. Vill du däremot börja bygga muskler ordentligt eller träna väldigt mycket och intensivt kan det behövas lite kosttillskott!



Dikk Bluball  (dikk-bluball@hotmail.com) om Oj oj oj oj oj:
Ser att jag får ändra lite i min egen kost. Får man fråga varför du väljer hasselnötter? Är det inte mer protein i cashewnötter?

SVAR: Jo det stämmer att det är mer protein i cashewnötter, men det är också mer energi och mer kolhydrater i chashewnötter än vad det är i hasselnötter. Och nu under deffen vill jag dra ner på kolhydraterna i största möjliga mån och väljer därför hasselnötter/sötmandel istället. (synd eftersom jag älskar cashewnötter)



Sara om Oj oj oj oj oj:
Tränar du hårt varje dag?

SVAR: Nix det gör jag inte. Jag tränar hård (promenader + hård styrketräning) fem dagar i veckan.
Det är jätte viktigt att kroppen får vila mellan varven och därför har jag alltid två vilodagar i veckan.
Vilodag 1 = bara promenader, inget gym
Vilodag 2 = Total vila, inga promenader, inget gym.



Tack för frågorna babes
det är bara att ösa på!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0