TACK!

PUH! En sån dag! Jag är helt slut och förstörd i hela kroppen efter allt rännande och har inte haft en lugn stund förs än nu! Hoppas ni kan förlåta dagens slapphet här på bloggen...


Vill dessutom passa på att säga TACK, TACK OCH ÅTER TACK till alla superfina kommentarer och tips jag fått idag. Det glädjer mig otroligt mycket att ni vill och orkar slänga iväg en kommentar och visa upp er så jag kan hålla koll på er ;)


Ni får alla en slängpuss för era fina kommentarer
som lyser upp min vardag!


Nu ska jag slänga i mat i magen
slänga mig själv i duschen
och därefter beräta vad jag pysslat med hela dagen :)


Paula

Åh, dessa dagar känner jag igen! Så skönt att äntligen komma hem på kvällen äntligen sen iaf! Du verkar vara en toppen - kul att läsa din blogg!



Ser framemot fler uppdateringar :)

Ha det bra sålänge!

2010-04-14 @ 23:29:51
Paula

Råsnyggt håret blev! :)

Snälla du, vad är EAA för något? Är det något du rekommenderar till en tjej som vill bli stark både i styrka och kondition, som nu bötjat foka på träningen? :) Mvh!

2010-04-14 @ 23:34:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0