jobba jobba jobba!


kaffet är nerbäddad i magen tillsammans med frukosten
en väldigt tidig morgon idag, precis som imorgon också blir
FÖR IDAG SKA JAG JOBBA!




Håller på att paketera ner mellanmål inför dagen. Två stycken minst för att orka och för att hålla insulinnivåerna i chack! Det är viktigare än vad man kan tro med mellanmål, dels gör det att du slipper gå hungrig, du blir inte sötsugen och dessutom hjälper de kroppen att hålla en jämn förbränning!

efter jobbet ger jag mig av till gymmet och river av ett benpass á la framsida lår & vader. Tyvärr ingen träning tillsammans med älsk idag som jag hoppats på eftersom han ligger hemma sjuk idag. Stackarn har hostat hela natten


HA EN SUPERFIN TISDAG!
simone

ha en tooppendag på jobbet Li :D

2010-05-25 @ 14:00:21
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0