Bara att bita ihop


ONSDAGEN ÄR STRAX SLUT
det innebär att Torsdagen snart är här!

(Uh I'm so clever!)



DAGENS KOST:

Frukost:
- 1st kokt ägg
- proteinsmoothie

Mellis:
- frukt

Lunch:
- Kycklingwook
- Keso

Middag:
- Stekt kyckling
- keso
- Stor sallad

Kvällsmål:
- Proteindrink


MORGONDAGENS PLANER:
  • Invägning
  • Promenix
  • Gymmet - bic/tric
  • Plugg
Ja såhär ser min morgondag ut, ang invägningen känner jag mig missnöjd redan nu. Vet att det är tjejvecka denna vecka vilket ju gör att kvinnokroppen drar åt sig vatten = viktuppgång. Dessutom har det blivit lite väl mycket gotti förra helgen vilket också säkerligen satt sina spår.
- men det är bara att bita ihop och fortsätta!
Lisette

Yes box! Bara bita i det sura äpplet och kämpa vidare, en diet har väl sina baksidor också! Sitter just nu med min familj, alla äter dumblekolor.. och jag kyckling + keso haha! Life is a bitch! :-D

2010-05-12 @ 21:56:17
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0