I skallen på Candy....

Det slog mig plötsligt att de senaste tre dagarna har flutit förbi med rosaskimmrande fluffigt känsla. Någonting som känns riktigt varmt och behagligt om hjärtat, känslan av hur rätt allt känns...



*
Det börjar bli vår!
träningen går bättre än någonsin och jag känner hur musklerna blir större och starkare
* jag har återfått kontakt med personer jag trodde jag aldrig skulle få höra av igen
jag har fattat enorma beslut - svåra, komplicerade och jobbiga - och nu känns allt helt fantastiskt!




Just nu sitter jag tillbakalutad i stolen
lyssnar på nostalgimusik från förr och grubblar lite...
 


- Funderar på vilket faktiskt otroligt studsigt liv jag haft ändå. Jag har bytt klädstilar 100tals gånger från hiphop med keps på sne och en skateboard under armen till punkbrud med målade sminktårar.
Från tjockis till spinkis
till träningstokig, från jätteblyg till utåtriktad, och från liten till vuxen.


                                              Ett ständigt sökande efter sig själv
                                                           * * * * * * * * * *

Och plötsligt känner jag att jag har hittat det jag söker, har allt jag behöver och älskar varje sekund av livet så som det är just nu, att vakna varje morgon och tänka samma tanke......


                          
simone

Godnatt ängeln, sov riktigt gott och ha en toppentorsdag! :)

2010-03-03 @ 23:57:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0