Spännande konversation om: Gräs!

Jag och min käre vän Christian diskuterar kosttillskott.....


[CandyDarl] säger:
käkar du några typ antioxidantgrejor?


Brännehed säger:
mm
till frukost


[CandyDarl] säger:
vad för nåt?


Brännehed säger:
korngräs


[CandyDarl] säger:
:s

Brännehed säger:
bland annat

[CandyDarl] säger:
gräs?
äter du gräs på morgonen?


Brännehed säger:
mm, typ, som man blandar i juice.


[CandyDarl] säger:
du blandar alltså gräs i juice?


Brännehed säger:
 korn e de ju
ser ut som sand
fast grönt


[CandyDarl] säger:
sand i juice?


Brännehed säger:
och löser sig typ i vätska
hahahahhaha


[CandyDarl] säger:
grön sand i juice?


Brännehed säger:
jaaa


[CandyDarl] säger:
herrejävlar

Krystal

sv: haha! jag är ledare nu så jag hjälper oftast småtjejerna :P annars är det bmx som gäller!

2010-03-17 @ 22:17:35
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0