Im soooo bored!

Jaha ja, och NU hände det jag bävade för redan igår - tristessen!
Skit också, jag som haft fullt upp hela dagen och ändå dyker den på mig såhär!

Japp för är jag ju typ färdig med allt jag tänkt göra idag. Har varit på vippen att besöka gymmet ca 5 ggr redan men vet att min kropp behöver vila för att kunna bygga upp sig. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.......


trivs bättre när det är fullt ös medvetslös


Nåja, fick fixar håret i alla fall och nu är det svart som natten! Gött, började se tunnhårig ut...
och om några timmar brummar jag iväg till Christian och bråkar med honom lite
- ibland får jag en känsla av att han vill skjuta mig...

Jaja, att provocera och vara ond är tydligen min grej nu för tiden (?)

CAROLINE ANETTE ♥

haha ursöt bild :)

2010-03-10 @ 16:52:59
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0