Honey I'm Home!

Sådär ja, hemma igen och mätt i magen! Pappsen hade lagat namnam käk som bara stod och väntade på bordet!

Benpasset gick ruggigt bra och jag ökade i ALLA övningar! Yeho! :)
Efter träningen tjötade jag lite med Thomas som är lite som min personliga rådgivare inom träning och kost. Han hjälper mig med mitt deffupplägg som sätter fart på Måndag.


NU: Hinka i mig massor med kaffe framför TV'n med papi

SENARE: Beställa "Rage" som Thomas rådde mig att köpa till deffen (Spännande!)






simone

sv: Hallå pudding! idag mår vi finfint ;) Funderar på om man ska ta och pallra dököttet bort till gymmet ;D Man får ju lite press så som du stånkar på ;D

2010-03-16 @ 19:06:11
URL: http://fattybom.se
Lisette

hääärligt att få öka i massa övningar! Själv hatar jag den där jäkla benträningen, har kommit in i en period då just ben träningen känns grymt tunt men det är bara att bita ihop!! :D

2010-03-16 @ 19:49:50
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0