Still sick


HEJ HOPP GOTT FOLK!
halsen gör förjävligt ont, ögonen är galet svåra att hålla upp
men någon feber - det har jag inte!


Sjuk och gnällig men jobbar ändå!


Egentligen borde jag haft en dag till hemma för att bli frisk men ska försökta ta mig igenom dagen med en karta ipren och en flaska vatten. Bör fungera några timmar...

Givetvis ingen träning idag, men förhoppningsvis imorgon (förmodligen inte) Men när jag väl kommer dit igen så ska jag riva av ett sjuhelvetes rump-pass så jag kommer behöva färdtjänst för att komma hem!


DET ÄR BARA ATT BITA IHOP!
sofie

hoppas du blir frisk snart :)



en fråga: jag köpte choklad protein pulver. Det står att man ska dricka det innan träningen, brukar det inte vara efteråt?

Sen tycker jag att det smackar så äckligt, kan man göra något annat med den än blanda bara med vatten? :)



Skulle bli jätteglad om du svarade :) Kram

2010-06-01 @ 09:47:11
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
simone

Det är så sant, så man för göra.. bara bita ihop ^^

2010-06-01 @ 11:29:52
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0