Planer, planer!


från mig och till er alla:




Full rulle här hemma i stugan som vanligt. Försöker få min klänning om jag tänkt dra på mig idag att bli torr efter att jag skrubbat tvättmedel på den (en fläck) halva natten. Fläcken är i stort sätt borta (den duger!) men klänningen är pissblöt, trots att jag stått i nu en timme på morgonen och försökt få den torr med hårblåsen... Om en timme ska vi iväg och träffa folk! Christian åker iväg och tränar eftersom han tog vilodag igår, och jag själv åker och hälsar på mamma och lillsyrran!


DAGENS PLANER:
  • Få min klänning torr
  • Hälsa på mamma och syrran
  • Äta middag hos svärmor
  • Åka hem till lägenheten och fixa sovplatser till 4-6 pers som ska sova i min 2a...
  • FIRA MIDSOMMAR!
sara

glad midsommar! :)

2010-06-25 @ 10:25:08
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Elin

Detsamma och diggar din frisyr som fan, asball:D



Svar: Äh, sånt orkar jag inte med, haha;D

2010-06-26 @ 14:57:45
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0