Misslyckad löpning

Sitter och käkar frukost á la proteingröt och en proteindrink gjort på mjölk, vassle & frusna blåbär. Springturen gick inte alls som jag tänkt mig. Benen strejkade och värmen var påtok för påtaglig idag, dessutom hade jag ingen energi i kroppen alls efter bara en liten skål yoghurt. Näe från och med nu blir det bara löpning på eftermiddagarna/kvällarna!

 

Ska se till att lägga upp de tjusiga bilder ifrån gårdagen också!
Var ju iväg på en jättemysig grillkväll tillsammans med tjejerna på jobbet!

 

Killenmedstil

sv. men det ska jag ju göra mitten på sommar med tobias men han är lat och orkar typ aldrig och när vi ska gå, så säger han, vi tar det imorgon istället och så hålller det på men vet du något bra film som man kan träna magen på där då ?

2010-06-17 @ 11:52:30
URL: http://killenmedstil.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0