Mellisdags


sitter och smaskar i mig dagens första mellanmål
världens godaste, enklaste och min absoluta favorit!

KESO MED HACKAT ÄPPLE, NÖTTER & KANEL!





Jag har dessutom fått städat hela lägenheten och fått in en ny jobb-tid i almenackan! Härligt!
Börjar känna mig riktigt prima i kroppen och gissar på att jag kan inta gymmet till helgen!



Då är bara frågan vad man nu ska sysselsätta sig med? Christian kommer inte hem förs än vid tretiden så jag några timmar att ta död på. Hade egentligen velat ta mig en liten tur på stan och köpa ett par riktigt tjusiga hotpants i jeans som jag såg inne på VeroModa här om dagen. Men när jag kikade in på mitt bankkonto så insåg jag att det nog är bäst att stanna hemma.......

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0