Keep on rolling


OCH SÅ VAR DET MÅNDAG IGEN
en ny vecka väntar, fylld av jobb, träning och midsommar till helgen!


Kokar gröt & gör mig redo för jobbet


Idag hoppar jag på sommarvikariatet på hemtjänsten här i Uddevalla. Annars jobbar jag alltid i Stenungsund som ligger en bit bort. Alltid lite nervöst att studsa in på ett ställe man nästan aldrig jobbar på när man är van vid annat. Men men, oftast blir det ju kanoners så fort man bara börjat!


◊ ◊ ◊ ◊


Efter jobbet ska jag strosa ner till gymmet och träna axlarna! Hoppas det går bra den här veckan, mina axlar har inte varit mina bästa vänner de senaste månaderna efter att den västra axeln pajade under träning. Håller just nu på att rehabilitera som så, ingen hård träning idag....



Bara rehab-träning idag!
Angela

hur är de då?

2010-06-21 @ 12:31:48
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
NH Bloggarn

Halkade förbi.. Sportintresse här oxå, fast lite annat hehe

2010-06-21 @ 12:43:49
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0