Idag skrevs historia.....


IDAG SKREVS HISTORIA PÅ GYMMET!
någonting fantastiskt, nervkittlande och nästan värt att snyfta för!





När jag som bäst stod och utförde de sista stenhårda övningarna (underarmarna) vid C.C maskinen framför speglarna, så upptäckte jag någonting fantastiskt! Någonting jag aldrig tidigare sett på mig själv och som jag inte trodde skulle träda fram redan efter ett år! ÅDROR! Mina ådror på underarmarna har äntligen börjat kika fram efter mycket och djävulskt hård styrketräning i snart ett år. Det har tidigare inte funnits ett minsta litet spår efter dom men idag valde dom att träda fram. från handleden och heeeeela vägen upp till armvecket på underarmens framsida, och lite grann  på själva handledens undersida. Tyvärr hann som försvinna lite innan jag hann att ta riktiga foton på dom här hemma, men lite syns dom allt än! Det är såna här saker som gör att man blir peppad att fortsätta mer & mer, hårdare & hårdare!


 

GO HARD OR GO HOME

 

 

linda

så jävla snyggt är det! träna är livet

2010-06-24 @ 21:59:44
URL: http://inlindashead.blogg.se/
noshorning

Najs. Jag har bara styrketränat i 3-4 månader men har ändå en slags tränings blogg! Vi kanske kan länka till varandras sidor? Skriv gärna en kommentar på min sida om du är intresserad av att byta länkar.



//noshorning

2010-06-25 @ 09:05:52
URL: http://noshorning.se/
Luisa

Tack för tipset:D men är det bra att ådror syns eller är det bara en smaksak, att det ser snyggt ut?:p

2010-06-28 @ 09:35:52
URL: http://loliciouz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0