BACK IN BUISNESS


HEJ ALLA RARINGAR DÄR UTE!
Är hemma i lägenheten igen efter en helg med studentfirande, fester och jobb!
Nu sitter jag med en enorm T-shirt och en handduksturban på huvudet och bara njuter av hemma-miljön!



Har träningsvärk något obeskrivligt i brösten och magen idag - LÖVLEY!
Blir dock ingen träning idag, ryggen är helt pajj efter lite komplikationer på jobbet som innebar snea och väldigt tunga lyft vilket gjorde min redan trasiga rygg ännu värre :(

Imorgon är det jobb hela dagen som gäller igen, och därefter blir det gymmet på allvar igen efter en vecka i sängläge med snorig näsa och svidande hals. Dessutom ska jag påbörja mitt markschema imorgon! Mer om det om en stund!



NU: Kaffe, bli masserad packa upp, packa om!
SEDAN: Kvällspromenix & TV-mys!
Ylva

Massage låter skönt när du har ont i ryggen. Hoppas det hjälper.

2010-06-06 @ 19:17:16
URL: http://yfronten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0