STRONGMAN-TÄVLINGEN I BILDER!


som utlovat:
BILDER FRÅN STRONGMAN TÄVLINGEN!



det var riktigt skitväder för mig och malin som stod och hejjade på våra karlar i hela 7 timmar!



Jocke skrattade åt hur lätt det var att gå första varven i Conans Cirkel!



...och min egen kämpande Christian gick fram som ett ånglok och fick fin  placering!
Jocke agerade coach och sprang skrikandes efter!



Andra grenen blev farmers walk, Mannes starkaste gren!
Han har grepp som en gud!



Vi sökte skydd från regnet under gallerians tak i pauserna



Malin fick trösta sin Manne som olyckligt nog var en av de tio stycken
som gallrades ut i elimeneringen av samanlagt 22 tävlande



Nästa gren var crusifix hold, där Cristian var riktigt grym och kom bland de bästa
(observera att detta är hans FÖRSTA strongmantävling!)



En mycket stolt flickvän som står och hejjar i regnet med sitt
nyinköpta paraply från Ica för endast 15:- i fyndlådan!



lite linement-påsmörjning!




Jocke var duktig i vikting press, även christian placerade sig bra i denna gren



Nervös var man ju lite helatiden som åskådare när älskling var uppe och tävlade



sista grenen var den som de mesta av folket väntat på: välta däck!



jag hade jävligt ont i fötterna de sista timmarna och valde att sitta på marken



...och det hade de andra också tillslut



De tre muskel-törerna!



Folkklassens prisutdelning!
Min älskling som tävlade för första gången kom på fantastiska 9onde plats av 22 tävlande!



Jocke som tävlade i Elitklassen kammade hem andraplatsen och fick sig
en fin pokal att lysa upp lägenheten med hemma i Stenungsund!



En glad hejjarklack!

LadyInsane

Verkar ha varit en riktigt kul dag!



Du är inte sugen på strongwoman då? Själv ångrar jag lite att jag inte ställde upp på Ockelbo showlifting i år, de hade hela 6 damer med :)

2010-07-18 @ 21:46:14
URL: http://ladyinsane.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0