Time to get rolling!


FULL RULLE KANELBULLE!
nu har jag slutat jobbet, gjort mig sommarfin och tryckt i mig lite käk.




Ska bege mig till Stenungsund för att möta upp min Christian och lite kompisar. Ikväll i Stenungsund är det nämligen fullt i folk då det är en speciell dag; Sundanatta. Alla affärer har öppet till midnatt och olika aktiviteter och uppträdanden utövas lite här och var. Antar att vi kommer slå oss ner på ett café eller pub någontans, ta en öl (inte jag givetvis) tjöta och titta på folk! Mysigt!


Vill också passa på att tacka för de många fina kommentarerna och önskemålen jag fått de senaste dagarna. Lovar att lägga ut fler recept, tips på träningsövningar och även lite träningsmode!



IT'S TIME TO GET ROLLING!


sanna

Snygg klänning, äger en i orange. Härligt med färger! :)

2010-07-03 @ 16:33:30
URL: http://svidde.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0