Styrketränings bälte! KATCHING!


Ny investerat:
ett tyngdlyftningsbälte från Stadium!



Igår var jag och Christian på Torp här i Uddevalla och kikade i affärer. Vi gick in på Stadium för att kolla
på tränignskläder och jag själv var nyfiken på att testa ett träningsbälte. Sagt och gjort, ett endaste litet
bältei min futtiga storlek fanns kvar på lagret och min söte gubbe köpte den åt mig! Så nu är jag en mycket glad ägare till mitt första styrkelyftsbälte och det ska bli riktigt spännande att se hur mycket det faktiskt kommer att hjälpa  mig vid knäböj och marklyft! TJOHO!

Josephine

Voohoo!!



Se bara till att inte bli så viktkåt att du aldrig tränar utan ;)

2010-07-14 @ 15:16:33
URL: http://ladyinsane.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0