Omotiverad och bitter


8 DAGAR NON-STOP
med 07.30-16.00 jobb väntar från och med idag




Måste erkänna att jag känner mig en aning omotiverad och bitter över att jag inte är ledig förs än Torsdag NÄSTA vecka... det är ju jätte långt dit och bara tanken av att orka med att jobba åtta timmar om dagen, träna på gymmet och försöka orka vara tillräckligt hurtig att promenixa några gånger i veckan också får mig att bli lite smått illamående. Men men, det ska nog gå vägen bara man får allting att börja rulla på!



NU: kosttillskott & frukost dags!

SEDAN: smyga ner i sängen igen och kramas lite med min sovande gubbe!... och just det, jobba!

I EFTERMIDDAG:
Träna! Blir förmodligen Biceps, triceps & mage idag!
T

Dagarna kommer att gå jätte fort, fortare än du anar så väntar ledigheten på dig. Du får lägga ner pressen på att hinna träna alla pass. Tänk på att det är inte sista veckan i livet du kommer att träna det kommer fler. Tyvärr kan man inte låta allt kretsa bara kring träning, livet är så mycket mer. Ha en bra dag.

2010-07-21 @ 09:15:01
Filippa

Hej :) Har faktiskt läst din blogg rätt länge men inte kommit mig för att kommentera. Jag bor i Trollhättan, och är också inbiten gymtönt. Jag hade tänkt att kommentera för ett tag sen då jag såg dig i Uddevalla, eller ja.. Jag tror att det var du iaf! :) Tränar du på Sportlife i Uddevalla ibland? Tänkte fråga hur gymmet är där? Jag tränar ju här i Trollhättan, men under sommaren räcker mitt kort i hela Sverige. Kan vara kul att testa. Tack för en bra blogg! Kram

2010-07-21 @ 09:41:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0