♥ It's all because of you ♥

Jag satt för några timmar sedan ensam på jobbet och väntade på att jag skulle sluta för dagen
Jag satt där helt ensam och såg klockan ticka vidare och plötsligt slogs jag bara av ett lyckorus som nästan gjorde ont i mig. Som en liten amor-pil som träffade rakt i hjärtat, eller som tusen fjärilar i magen...


kärlek, stöd, push och en ordentlig spark i ändan då det behövs
MED DIG HAR JAG ALLT ♥



Sedan jag började leva & träna tillsammans med min sambo Christian så har träningen på gymmet, målen och allt kämpande framåt gått så jäkla lätt. När jag är glad efter ett bra pass på gymmet får jag det alltid bekräftat av honom, när jag är besviken och sur över ett sämre pass, att dietandet går dåligt
eller att energin helt enkelt inte finns, så får jag en kick i röven, en kyss och ett gäng peppande ord
som får mig på banan igen. I hemmamiljö är han allt och lite till en stöttande och fantastisk pojkvän
ska vara, och överallt annars och alltid är han min absolut bästa vän som alltid finns där bakom mig.


Jag hade inte kunnat ha en bättre coach, bästa vän, sambo och framtid än dig


carina

Härliga känsla <3

2010-07-16 @ 21:32:15
R O R A . S E

Vilken mysig bild :)

2010-07-17 @ 15:10:55
URL: http://rora.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0