BULLE I UGNEN?


NEJ GRAVID ÄR JAG INTE...
men tackar för all omtake och uppmuntran jag fått det senaste!


Vet att jag skrivit en del om saknad sömn, matlust etc, etc och jag har fått en del oroade kommentarer eller tips på vad som kan vara fel, många av er gissar på oönskad gravidiet men icke! Jag är väl garderad mot sånt! Har en liten gummigrej insatt i armen så jag ska kunna hålla mig ifrån småglin ett litet tag till! Men som sagt, tack för uppmärksamheten!

Är säker på att jag bara är nere i en liten mat & sömn-dipp och inget annat. Det kommer ordna upp sig snart och då är jag på topp igen!

Vill också snabbt poängtera att jag aboslut inte vill få det att låta som att äta minimalt är någonting varken bra eller hälsosamt! Äta bör man annars dör man!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0