Back to the rutines


BACK TO THE RUTINES!
ja mitt bloggande och min närvaro har varit långt ifrån fantastiskt
denna och förra veckan men nu blir det andra bullar då jag plötsligt inte
ar någon ledighet att springa iväg och hitta på saker på, näpp. Nu är det jobb non-stop...


From now, im all yours!


Nu är det nämligen såhär att följande två veckor (denna och nästa) så jobbar jag sexdagars veckor. Detta innebär tidiga mornar och kvällar och jobb till kl 16 varje dag. Dock har jag ju möjlighet att komma hem på mina raster och uppdatera när det kliar för mycket i fingrarna! Men nu: lite updates!


GÅRDAGENS TRÄNING: (rygg)
  • Chins
  • Smala latsdrag
  • Latsdrag bakom huvud
  • Sittande rodd
  • Stångrodd
  • Ryggresningar
    TRÄNING V.28

    MÅNDAG
    bic/tric/mage -
TISDAG
VILA -

ONSDAG
bröst/mage -

TORSDAG
axlar -

FREDAG
Ben -

LÖRDAG
VILA -

SÖNDAG
rygg -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0