Back in town, baby!


TJOHEJ!
Har precis kommit hem ifrån ett underbart dygn i Stenungsund där
jag spenderat tiden fixandes i den nya lägenheten!



Igår direkt efter jobbet åkte jag raka vägen till gymmet i stenungsund, rev av ett biceps & triceps pass som gick lite sisådär. Tiden var begränsad och jag hann inte med allt jag skulle. Men men, huvudsaken är att man kommer dit! Därefter var jag och Christian mest och fixade i nya lägenheten; borrade ihop sängen, fixade utemöblerna till balkongen packade upp lådor osv. Vi spenderade vår första natt i nya lägenehten vilket kändes helt underbart!


Idag är jag tillbaka i lägenehen hemma i Uddevalla som jag har i ytterligare 3 månader. Har givetvis varit på gymmet och svettats ivägen idag och det blev ett riktigt bra ryggpass! Fick riktigt bra m uskelkontakt i alla övningar och känner redan hur träningsvärken kommer suga ordentligt i latsen! Lövley!




NU:
Packa upp väskorna & få i mig lite energi
SEDAN: Svara på alla underbara läsarfrågor jag fick in igår! TACK!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0