BACK IN BUISNESS


BACK IN BUISNESS!
dags att ta tag i en vecka till med jobb och träning!


en liten bild från förfesten i lördagskväll


Jag har ju varit lite off här på bloggen under helgen vilket helt enkelt har berott på att jag inte varit hemma och varken tid eller möjligheter att blogga fanns. Under fredagen åkte jag och Christian direkt efter att jag jobbat klart till lägenheten i Stenungsund och spenderade hela helgen där.

På lördag var det ju strongmantävlingen i Säffle. Där var vi i stort sätt hela dagen och kom inte hem förs än vid sextiden på kvällen. Därefter bar det ut på krogen i Stenungsund. (drack faktiskt för en gångs skull) Och jag klarade mig utan baksmällan denhär gången....

På Söndagen gjorde vi väl egentligen mest ingenting, tanken var att vi allihop skulle åka ut och fiska men då det blåste upp till storm så valde vi att avstå och jag pep iväg till gymmet och körde av ett axelpass istället. Märkligt nog var det bara jag som tänkte träna den dagen, gymmet var heeelt tomt.


VECKANS PLANER:

Måndag
- jobba 07.30-16.00
- träna

Tisdag
- jobba 07.30-16.00
- träna

Onsdag
- jobba 07.30-16.00
- träna

Torsdag
- LEDIG!
- träna

Fredag
- jobba 07.30-16.00
- träna
- åka till lägenheten i stenungsund

Lördag
- se på Christian som tävlar i strongman i Trollhättan

Söndag
- slappa
- träna
♥ Lizette

Tänkte bara säga att jag planerar att följa din blogg under sommarens gång, då gymmet där jag vanligtvis motionerar är stängt, o jag behöver veta att det är någon mer än jag som faktiskt inte tar sommarledigt från tränandet, hehe :)

2010-07-12 @ 13:08:33
URL: http://lizette.tk

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0