Vecko-kik!

Trött, trött, trött. Helt slut i hela kroppen...

Pyjamasen har åkt på och jag känner mjölksyran tydligt i hela överkroppen. Imorgon kommer jag lida...jag kommer vara jätte gnällig!

Detta händer också i veckan:

 TISDAG: Jobbar på hemtjänsten imorgon 07.30-16.00, konditionsträning 60minuter

 ONSDAG: Ben & ryggträning med Thomas kl 08.00, plugga på ny kurs

 TORSDAG: Konditionsträning 60 minuter, plugga

 FREDAG: Arm & magträning med Thomas kl 12.00, inventeringsjobba på Wettergrens

 LÖRDAG: Fortsätta med inventeringjobb, spela biljard och dricka öl med babe

 SÖNDAG: Spela bingo med babe, åka hem och styrketräna!


Med andra ord fullt upp hela veckan! Känns som det blir en bra vecka, mycket variation. Är inte van vid att jobba särskilt mycket nu när jag studerar hela dagarna. Hoppas dock det inte blir något långt arbetspass på Lördagen så jag kommer iväg till stan så fort som möjligt :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0