Utvärdering av dagen

Jag måste säga att jag faktiskt är riktigt nöjd över en väldigt produktiv dag idag! Lyckades faktiskt utföra allt som jag åtagit mig!

Som att städa och tvätta tillexempel! Skönt, nu behöver jag inte oroa mig för såna tråkigheter på en hel vecka. Tjah, sålänge det inte händer någon form av katastrof så att jag blir tvungen. Typ att jag skulle bli full och springa runt med en öppnad påse mjöl upp och ner.
- men det känns liksom avlägset på en vardag (?)


Träningen kändes sådär faktiskt. Vet inte riktigt varför.
Jag gick dit, gav allt jag orkade och jag svettades lika mycket som vanligt. Men ändå kändes det som om någonting fattades, som om jag kunnat göra lite mer. Nåja, vi har alla mer eller mindre lyckade pass på gymmet.
Jag gick i alla fall dit till skillnad från er andra slöhögar där hemma ;)




Just nu sitter jag och asgarvar över Magnus Betnérs besök i en fiskehamn
i serien "i ditt ansikte"


...pinsamma jäkla människor alltså

 

 

 

 

 

 

 

Leia ♥

Skönt att ha sånt klart!

2010-01-19 @ 20:47:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Marika!

jag var oxå nyss och tränade.

läskigt att jag tyckte precis lika dant !

jag är inte heller RIKTIGT TRÖTT . hahah.



jätte bra blogg btw ! ha det bra .



(:

2010-01-19 @ 21:19:46
URL: http://missmourujarvi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0