Toppenpass idag!

FAN SÅ HÄRLIGT!
tjah ni får ursäkta svordommen men idag gjorde jag jäkligt bra ifrån mig på gymmet! Och nu väntar lite kvällsmat som belöning tillsammans med en skvallerblaska jag syndade och köpte på Ica ;)

Ja gymmet gick som sagt skitbra idag, sprang längre och intensivare än vanligt. Brukar i vanliga fall pendla ganska mycket mellan att gå och springa på bandet, idag sprang jag faktiskt hela tiden utöver de första fem minutrarna då jag värmde upp med lite powerwalk!
- därefter blev det 25 minuter på crosstrainern och tio minuter rodd som planerat! Mycket flås idag alltså!


Belöngsdags!



 

I vanliga fall är jag inte överdrivet mycket för skvallertidningar då jag vet att det mesta är påhitt och lögner. Men vad fasen, 21 kronor kan man ju offra för att få hänga med i sånt man uppenbarligen bör kunna om hollywood nu för tiden! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Elvira Eriksson

Jag brukar hacka upp min kiwi och lägga den i filen med nötter, du borde testa jätte gott!:)

2010-01-18 @ 17:40:43
URL: http://elviraes.blogg.se/
Liiv

Sv: Ja, sen får vi se hur bra det går att hålla^ haha.

2010-01-18 @ 19:08:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0