Natti natti! :)

Nu är jag trött och snart redo för sängen, har kollat på guldbagge galan tillsammans med mor och far, Johan glans glänste som gala-värd!

...och så ska man upp tidigt, tidigt, tidigt imorgon. Låååångt före tuppen. Japp, för kl 06.15 ska fröken Li vara uppe på benen.
Ska jobba till kl 16, träna kondition och därefter fick jag precis ett SMS från Jocke, förmodligen den bästa karln i hela vida världen, som bjuder mig på middag, lira lite TV-spel därefter :)


Den bäste!


Utöver att se fram emot morgondagen så sitter jag och förbannar Volvo som låter de anställda jobba kväll, jävla dumt påhitt faktiskt...varför kan inte bilarna stå stilla över natten?

Saknar dig hjärtat, är galet, tok-kär i dig. godnatt <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0