Knasigheter

Nu har jag röjt undan bland all disk, jag har käkat och gjort min mage och mina muskler nöjda för dagen, och medan jag var inne i kökte upptäckte jag någonting mystiskt....


Disk är ingen uppskattad vara hemma hos mig...

 


Och mitt i allt diskande och fejjande i köket så ska jag lägga lite torkade och rena bestick där dom hör hemma. Så jag strosar fram till översta lådan, drar ut den, lägger ner besticken, stänger lådan och stannar plötsligt upp några sekunder;

- Vad i hela friden var det som låg där i???


 

Jag går tillbaka till lådan, drar ut den igen och upptäcker att det ligger ju helt fel saker där i ju!


Två kokta ägg?
I min besticklåda?
Men varför??????????

 

Där i ligger två kokt ägg. Förmodligen så la jag dom där imorse, för det är alltid på morgonen som jag är i mitt mest förvirrade tillstånd. Jag kokade ju ägg igårkväll så jag la dom på diskhållaren och lät dom ligga där under natten. På morgonen skulle jag ta ett till frukosten och jag antar att min plan var att lägga dom andra i kylskåpet. (?)

 

Vadan denna tillfälliga sinnesförvirring må'n tro?

 

 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0