Hårdaste passet hittils!

Som jag redan igår bestämt mig för, så blev det ett stenhårt ben/rumppass på gymmet idag. Det blev till och med bättre än vad jag hoppats, jag tog i som en Gnu och kunde knappt gå från parkeringen till lägenheten då mina ben inte slutade skaka :)

Härlig känsla detdär! När man verkligen känner att man ansträngt sig så mycket att man har svårt att stå upp. Undrar hur det kommer kännas imorgon.....usch det kommer göra förbannat ont...
- ökade i vikt på alla övningar idag!



Veckans inhandling!
Yeah...jag överlever inte utan mina grönsaker!

 

Var och handlade idag också, på vägen till gymmet. Som ni ser så består min kyl endast av färgglada grejer! :) Mjölk brukar jag i regel inte köpa, men nu jäklar ska jag börja käka fibergröt på mornarna igen för att toppa hälsolivet jag redan lever :)

- enda relativt onyttiga jag köpte är väl brödet då, men på helgerna ska man minsann få unna sig lite, och jag har bestämt mig för att unna mig rostat bröd i helgen! <3

 

 



Dagens middag!

 

Och idag påbörjades min ofrivilliga fläskkotlett-diet! (läs tidigare inlägg så fattar ni)
- Tja inte så tokigt faktiskt.  Stekt kotlett, chillikeso, och ugnsrostade tomater, broccoliklyftor rödlök, zuccini, paprika och morötter med maaaaassor av vitlökskryddor, timjan och salt & peppar :) Kanoners!

Nu ska jag slänga mig i soffan, dricka mitt välförtjänta kaffe och förhoppningsvis slummra till en liten, liten stund!













Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann '')

mums med grönsaker :D<3

2010-01-12 @ 16:57:29
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann '')

håller med dej starkt :)

2010-01-12 @ 17:25:40
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
simone

Det är grymt härligt att träna! ^^

2010-01-12 @ 17:42:01
URL: http://gmz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0