Halkig promenad

Sådär ja, nu har jag minsann varit duktig och tagit mig en halkig promenad på en timme.



Hurtig Li på promenix
(mest som bestraffning för att jag sov bort halva dagen)

 

 


Mm...här sa dom till att lastbilar inte får köra...
jag borde inte fått gå där heller....

 

 


...för det var J*VLIGT halt där...
(klockrent dock att jag fick med mitt fall på bild!)

 


Här låg jag och garvade åt mig själv i ca fem minuter innan jag reste mig upp igen

 

Herregud det är ju livsfarligt att promenera....tänkt om jag brutit benet? Detdär var precis ett sånt där ställe där bara jag är så jävla dum och går, jag hade inte blivit upphittad förs än säkert en vecka senare och då skulle jag ju frusit ihjäl....

 

Nåja, nu har jag precis testat att äta naturell minikeso för första gången. Blandade i lite kiwi och banan. Jag måste säga att det är en skräckblandad känsla att äta keso. Det ser ut som det ska smaka sött, typ som risifrutti - men det gör det ju inte!


Minikeso får 5 av 10 toasters
det ska nog kunna gå att lära sig att äta....
precis som broccoli!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Simone

hahaha den synen alltså, du pladask och skrattar åt sig själv, härligt :D

2010-01-20 @ 16:03:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0