Funderingar

Sitter och funderar över vad jag ska skriva....

...och sedan slår tanken mig att - om jag nu inte har något på hjärtat just nu, varför ska jag då skriva för?
Jätte onödigt egentligen! För nu kommer jag bara sitta och ordbajsa men massa skit som jag inte gör dig eller mig gladare och som jag lika gärna kunnat skippa helt!


Jag sitter och funderar på en massa hundra saker samtidigt och kommer egentligen inte fram till något viktigt alls; hur kan humlor flyga egentligen? Man ser ju på amerikanerna hur jobbigt det är bara att GÅ liksom, tänk då att flyga när man är så överviktig???

...eller dethär med fartygen man stoppar in i glasflaskor - HUR FAN GÖR MAN?!



Det är helt klart dags för mig att sova...
NATTI NATTI










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0