Fullt ös, medvetslös!

Godmorgon på er alla!
Här sitter jag och mumsar rostat bröd! Jäklar i min lilla låda vad längesedan, detta ska jag göra oftare!

Mmm, jag brukar inte ha ost hemma och utan ost är toast inget gott. Så nu när jag ändå hade det och inte ville att den skulle hinna bli grön pga att jag aldrig använder den så rotade jag fram gamle brödrosten och ansträngde mig lite!
- jäkla gött faktiskt!

Idag är det fullt upp på mig (förhoppningsvis) om jag orkar.

Jag ska åka till H&M och byta ett par shorts! (jag behöver pengar....)

Jag ska handla saker att stoppa in i ett ekande tomt kylskåp

Jag ska träna på vägen hem
(måste komma igång igen på riktigt nu!)

Jag ska städa & stryka

Jag ska mysa framför TV'n ikväll & titta på "Män som hatar kvinnor"


Det var det, det. Och ska jag komma igång får jag nog flytta min söta rumpa från stolen och in i duschen nu. Have a great day!

uh....så mycket snö och kallt ute....










michaela (;

Söt blogg! (:

2010-01-07 @ 10:19:24
URL: http://miski.blogg.se/
Jocke

Ruuuuuuumpaaaaaaaaaaa ^^

2010-01-07 @ 14:39:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0