Dagsplanering!

Godmorgon på er gott folk!

Jag har precis slagit upp ögonen i stort sätt, sitter nu och käkar morgongröten och kaffet. En liten kiwi och kokt ägg på sidan till det! Japp, perfekt, hela kostcirkeln här ja!

Jag har en bedrövlig träningsvärk i magen att det är svårt att göra det mesta, väldigt bitterljus känsla må jag säga. Gnäller jag mycket över min träningsvärk? Verkar jag lite mesig? Ja det gör jag nog...
- Jag är faktiskt ganska töntig egentligen, det enda som fattas är väl att jag aldrig sett någon starwarsfilm och tycker inte att robotar är särskilt spännande.... dessutom är jag kass på matte.


 

Dagens upplägg:


Börja med att plugga och göra färdigt halvfärdiga uppgifter

 

Dammsuga och plocka iordning i lägenheten

 

Träna kondition på gymmet

 

Handla på vägen hem

 

Plugga ännu mer

 

Det var det, det. Nu ska jag försöka komma igång med allt också!
Önskar er en trevlig början på veckan!

 

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0