Dags att motionera!

Sådär ja, efter att ha suttit och funderat över hur jag skulle lägga upp träning och middagsval idag så kom jag slutligen fram till att jag inte skulle käka något av förra inläggets förslag, och jag tränade inte heller för den delen....

Näe, för träna ska jag ner och göra nu istället tänkte jag. Hade gått så många timmar sedan jag käkade sist så jag tycket det kunde passa sig att slänga i sig någon form av middag innan man kör slut på sig ner på gymmet.
- så jag improvocerade fram en rätt som bestod av (fortfarande stekt fläskkotlett som bas ^^) sötpotatis, morötter, rödlök och coktailtomater i ugnen! 25 minuter, 225 grader i ugnen och så är det klart!


Slängde på lite hackad purjolök, röd paprika och chillisås som garnering!
Mästerligt!

 

Och nu har jag precis kollat klart på första avsnittet av "i ditt ansikte" med Magnus Betnér. Han och kamraten hade fått i uppgift att utföra standup i en metodistkyrka i Göteborg.
Så jävla bra! Ska se fler när jag kommer hem från gymmet.

 

 

Magnus Betnér kör standup i metodistkyrka i Göteborg

 

Dags att förflytta sig från datorstolen ner till gymmet!
Hej så länge!

 

 

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0