Dagens sammanfattning

Den har egentligen inte innehållit särskilt mycket men bättre kunde den ju inte bli!

Finaste stack precis ut genom dörren och ut i minusgraden (japp, -1 på pricken!) och jag blir lämnad kvar själv med sällskapet av en godisskål kvar på bordet och medan jag stoppar en saltlakrits stjärna i munnen konstaterar jag med en kraftig nick att Amerikanerna måste vara helt sjuka i huvudet som inte tycker det räknas som godis!


Jag & Sofia hemma hos Lina
(Sofia spelar golf på Wii för er som funderar över positionen)



Strax ska jag lägga mig för kvällen. Ser fram emot en ny vecka och nästa helg kommer garanterat bli ännu bättre! :) Då blir det förhoppningsvis promenader bland djuren i slottskogen och bio på kvällen!

Dags att nana för min del nu
NATTI NATTI!









Matilda

Vad bra:)

Tack så mycket, klippte mig så nyligen:) Gillar din frisyr med!

2010-01-18 @ 02:33:16
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0