Bara en dag kvar.....

...tills det är onsdag.
Vad händer på onsdag?
Absolut ingenting.


Morrn morrn, Tisdag idag - en dag som kommer se exakt likadan ut som gårdagen och morgondagen förutom att jag kommer att träna olika kroppsdelar och jag ska inte tvätta.
- ska ju däremot käka samma mat varje dag... ;)




Morgonmacka & kaffe för att vakna till liv

 


Har ni också samma morgonrutiner varje dag? Det har jag, varje morgon går till på precis samma sätt...

 

Vaknar & studsar upp medsamma (ligger aldrig och drar mig i mer än två sekunder)

 

På med morgonrocken, ut i köket (till och med innan jag går på toaletten)

 

Fixar frukost: Fullkornsmacka, inget smör, skinka, grönsaker ev. en tunn skiva ost eller Gröt

 

Käkar frukosten vid datorn där jag kollar aftonblader, facebook, qx & bloggen

 

Planerar hur dagen ska utföras, studsar in i duschen, och utför därefter dagen

 

 

Så nu ska jag med andra ord studsa in i duschen och vakna till lite lite ytterligare, två koppar kaffe på tio minuter har ännu inte hjälpt ^^

 

 

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0