Natti natti


Sådär ja,
  då var fredag kvällen slut för denna veckan, och trots de ändrade planerna har jag haft en otroligt mysig kväll tillsammans med min jätte fina familj!

Hoppas jag inte ligger vaken till kl 3 denna natten också...varit riktigt kasst med sömnen denhär veckan, behöver den om jag ska orka jobba och dricka vin imorn ^^
Den pajar ju uppenbarligen träningen också...mummel

Är väldigt nöjd över att mina tre favoriter gick vidare i Idol utröstninge. Tycker personligen att Erik borde åka ut, han ser lustig ut och jag tycker hans röst skär sig för ofta. Lite samma problem med Reza fast hennes röst är bättre då det går bra.

Dags för sängen för min del!
Natti natti på er!

framför allt till dig...






christina

tack så mycket! din blogg är också najs!

Hoppas du sover gott;)

2009-11-21 @ 00:34:28
URL: http://annachristinna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0