Meckar i tvättstugan

Idag är det tvätt och städdag för min del - det är ungefär lika spännande som det låter.

Hatar att springa runt i tvättstugan nere i källaren, döläskigt enligt mig. Det är så jäkla tyst och jag har sett på tok för många skräckfilmer i mina dagar så jag reagerar på minsta ljud och tror att någon ska flyga på mig med en yxa eller för all del ett strykjärn. Uuuh....



Våran skabbiga tvättstuga

 

Sätter mig tillrätta i tvättvagnen och väntar
mycket bekvämare än vad man kan tro!

 

Ursäkta morgonrufset, ingen diciplin alls på det idag!
Tvättstugan kan bli så mycket roligare än vad man tror! Jag tog med mig min Ipod och dansade runt med golvmoppen där inne till låten "jump rope" av Blue October. Jätte mysig! Man känner sig som ett barn igen när man hör den! :)



Man får försöka göra det bästa av situationen, nu i regnrusket finns det inte mycket annat att göra än såna här tråkiga hemmasittar grejer. Just därför gillar jag inte November, det bara regnar och blåser. det blir mörkt kl 4 och man blir uttråkad. Jag menar vad ska man göra efter att det blivit mörkt?
När det känns som om klockan är hur mycket som helst trots att den bara är 17. Sitter ni bara framför TV'n och datorn hela kvällarna eller vad görs???

 

Vad gör du när det är skitväder hela dagarna???










sandra

sv: tack :)

2009-11-19 @ 11:30:57
URL: http://sandrakess.blogg.se/
nathalie

sv: ja, de känns ju som att hela dagen blir förstörd när man inte fått sova ordentligt..

2009-11-19 @ 11:59:13
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0