...en dag till avklarad

Och så var även denna dagen avklarad, tiden springer iväg och snart är det Fredag och fest igen!

Jaha så har man precis släpat sig ifrån gymmet och hem, trots mitt skadade knä så går det i alla fall att träna överkroppen trots att man ser ut som en totalidiot medan man försöker ta sig emellan alla maskiner
- bara en meter känns som tio...
Känns dock bättre idag! Lite grann i alla fall, förhoppningsvis ännu bättre till på Fredag! Om inte så tänker jag trycka i mig en hel karta med alvedon och bada i Zon-gel för att kunna studsa runt i alla fall!

Ah! Skoj nyhet också förresten!
Får evetuellt (förmodligen) ett husdjur här i veckorna!
Anna heter hon, gammal kollega och kaffekompis :) Tjah....hon är ju ingen boxer precis (som jag egentligen velat ha) men hon får duga. Hon har trots allt andra kvalitéer; förhoppningsvis kan hon åtminstonne brygga kaffe och bädda en säng, och dessutom blir inte hyran lika tight nu när jag pluggar.
Jag menar, vilken vovve har stålar???

Anna i egen hög person!

hehe..lite små läbbig bild faktiskt...
i vanliga fall brukar man bara se EN av henne men den här är riktigt festlig tycker jag!
That's it for now

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0