Dagens rubrik: Kanibaler sålde människokött till restauranger!


...japp...det är precis så sjukt som det låter. Min käre vän Joakim skickade länken om denhär artikeln till mig kl 00.30 igår, jag slog upp sidan och var därefter klarvaken.
HUR FAN ÄR FOLK FUNTADE NU FÖR TIDEN EGENTLIGEN?!?!?!
Det är ju helt sjukt, helt avskyvärt och apäckligt! Fy fan... jag som älskar kebab...kommer ha väldigt svårt att käka det numera.

I artiken skriver man alltså om tre män som med en hammare dödat en 25 årig snubbe de tyckte illa om av okända anledningar. De käkade lite av honom och besämde sig därefter att dela ut resten av kvarlevorna till olika restauranger runt om i Ryssland som säljer kött och kebabrätter.
Fy så vidrigt....usch usch usch....

dock kan jag inte låta bli att fundera på; kan människa faktiskt smaka bra?
Känns på något sätt som om det borde vara lite...segt?




Hela artikeln hittar du här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6121771.ab

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0