Utsäktar uppdateringen!

...för idag. Har varit och jobbat sedan kl 7 imorse, därefter svettats på gymmet och dääärefter har jag kollat in jocke-pånkens nya fina lägenhet! :)

Men nu är jag hemma, blir en lugn och nykter kväll, ska upp till jobbet imogon också - usch så ovant att jobba två dagar i streck nu helt plötsligt! Var evigheter sedan jag jobbade senast.

Jag och jocke spelade på hans fotbollbord (ett sånt som joey och chandler har i vännerserien) Han slog mig väl de flesta gångerna men jag kom igen starkt på slutet!


Jocke-pånken :)


Skitkul fotbollsspel!

Nu kom mamma och pappa hem efter en shoppingrunda i stan,
så jag ska gå igenom dagen med dom tänkte jag! ha en fortsatt fin fredagkväll!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0