Planering & planering...

Nu är det mycket som går runt i mitt stackars huvud, i och med att jag inte ska spendera dagarna innan nyår hemma hos mig där allt jag äger finns - så måste jag skriva en lång lista på allt jag behöver släpa runt på...

...och mitt i all hetsig planering så hör jag något som gör mig lite förbannad och bitter!
- utanför fönstret är det nåt miffo som kollat fel på almenackan och skjuter raketer utanför min balkong! Dumjävel, han förstör ju nyråskänslan totalt! Det är fusk att provskjuta innan nyår!


Nåja....vad skulle jag ha med mig nudå?

mobil, kamera, kameraladdare, pengar, skumpa, vin, strumpor, underkläder, pyjamas, tandborste, en klänning, en annan klänning, mina nya skor, mina gamla skor, jeans, tjocka tröjor, tunna tröjor, leggins, smycken, vanlig väska, partyväska, smink, kavaj, slips, huvudvärkstabletter, plåster, glatt humör, min bil, bensin i bilen, min kappa, min skinnjacka? mys-sockar, töntsmällare, tändare till töntsmällarna, tuggummi, midjeskärp, mobilladdare, ipod, batterier, mitt körkort, mitt visakort, mitt sjukhuskort, solbrillor till bilresan, min kudde, herrnilsson såklart, cola till bilresan......Zzzzzz Zzzzzz Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz







Sandra och Novalie

det var mkt du skulle ha med dig :O

2009-12-28 @ 16:46:09
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0