Im so stuck!

Sitter framför datorn som ett levande frågetecken och fattar verkligen inte alls hur jag ska lösa VG uppgiften i medicinsk grundkurs.....lamt..väääldigt lamt....



Uuuh jag är så trött på mina studer just nu................


Ja det finns liksom inte mycket annat att göra just nu än att plugga, och uppenbarligen så går ju inte det heller! Kan inte åka och träna förs än jag fått svar om jag ska åka in till Göteborg eller inte, vill inte köra fram och tillbaka 100 ggr utan vill hellre anpassa det när det ändå är på vägen liksom.

Alla nödvändiga morgongrejer har ju liksom redan gjorda.....

Druckit kaffe - check!
Duschat - check!
Dragit på mig kläder - check!
Väckt papi - check!
Käkat frukost & druckit mer kaffe - check!

Vad mer gör man liksom på morgonen? Hade det inte varit total istid utanför så hade en promenad varit ganska frestande, men jag fryser såfort jag ser ut genom rutan...







LINNIE KEEN - the bitch is back!

LÄGET?

2009-12-15 @ 22:04:29
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0