Dags att vakna nu då....gäsp


Usch, är helt yrvaken. Vinglar omkring och pratar i sömnen känns det som. (mjo jag pratar en del för mig själv) Kaffet slank ner utan att jag märkte det och nu är det helt slut här hemma :( jag som var sugen på mer...

Vaknade på ett mindre charmigt sätt idag, klockan 07.30 (slår aldrig fel) vaknar jag av att det känns som jag har en borrmaskin som sängkamrat. Men nejdå...de renoveras i lägenheten under och det borras, hammras och jäklas hela morgonen. Inte en chans till sovmorgon här inte.

Nåja, nu är man ju uppe i alla fall. Ska sticka ner till gymmet om nån timme eller så, hinner inte göra det i eftermiddag då jag ska hjälpa Anastasia med sina lådor, katter och allt vad det nu är hon äger som ska flyttas in i min lägenhet.










Matilda

Ja, skitsnygga!

2009-12-01 @ 09:13:04
URL: http://viildamatiilda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0