YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!


SVETTIG - TRÖTT - HUNGRIG
och idag var mitt ass starkare än hulkens!


Jajemen! Visst slog jag PB i benpress idag som jag hade hållt tummarna för!
Jag var som en bomb som totalexploderade inne på gymmet idag. Fan vad härligt!


NU: Ska jag in i duschen illa kvickt för ja luktar som en gammal löpardojja

SEDAN:
Göra en stooooor fin kycklingsallad!

EFTERÅT:
Skriva om dagens benpass & äta upp salladen

OCH IKVÄLL:
Mysa & käka godis framför TV'n tillsammans med älsk

Sofie

Grattis till dina två personbäst:D Vad roligt!!

Ser fram emot nästa formcheck;)



Det blir mys och godis ikväll för mig också, men inte med någon pojkvän:( han är tyvär 30 mil för långt bort!



Ha en härlig lördagkväll!

2010-05-08 @ 17:19:44
URL: http://leijonberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0