Vätskebrist - panik


HEJ HOPP OCH GODMORGON!!!
har precis kommit hem från min 70 minuters morgonpromenix
som kändes som att se ljuset bannemig. Fick någon form av vätskebristpanik halvvägs...


favoritfrukosten är härmed slukad!


ja det var faktiskt riktigt läskigt detdär med promenaden. När jag kommit halvvägs och var påväg hemmåt igen kände jag hur hela munnen bara torkade ut. Samtidigt började solen komma fram och steka mig som en pannerad torsk. Jag nästan sprang hem sista halvtimmen i ren panik över att jag var så törstig och varm :o


nåja nu är jag ju hemma i tryggt förvar igen och sitter och planerar ut hur dagen kommer se ut. definitivt blir det ju gymmet idag - antingen blir det pbisse & trisse elle bröst & mage som körs.
simone

..eller ass & abs ^^ Här blir det klippning, bli av med håret! :P

2010-05-19 @ 09:46:42
URL: http://fattybom.se
Bella Eklund

Det som inte dödar det härdar!! ;) haha.

Nej men skämt och sido, fattar att det måste vart grymt jobbigt. Framförallt att fokusera på något annat, hur mkt man än försöker så går det bannimej inte och paniken blir bara större o större. Gött att du kom hem välbehållen och fick i dig din wonderbarliga gröt, bra kämpat!! Lycka till på gymmet sen vettja, och du - där har du liiiite bättre tillgång till vatten ;) haha.

kraaam

2010-05-19 @ 15:15:24
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0