Natti natti <3

Har skött mig betydligt bättre med kosten idag jämfört med igår, dock obotligt dålig sömn som jag tänker ta igen ordentligt inatt och förhoppningsvis kunna sova ut några extra timmar imorgonbitti!


DAGENS KOST:

Frukost:
- 1st kokt ägg
- proteindrink
- 2 dl vaniljyoghurt


Mellis:
- 1st kokt ägg
- några skivor rökt skinka
- en banan


Lunch:
- fläskfilé
- keso
- sallad

Mellis:
- Nötter
- några skivor rökt skinka
- 1 glas mjölk


Middag:
- Kyckling wook
- keso
- knäckebröd


Kvällsmål:
- Honungsmelon


Nu tänker jag studsa ner i sängen och förhoppningsvis slocknar jag jag med en gång, är trött som satan! Morgondagen bjuder på ett stenhårt benpass, mycket plugg och förhoppningsvis detdär jäkla samtalet som gör mig så nervös att jag snart gnager sönder händerna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0