eventuell katastrof


Premiär för mig i köket idag
jag brukar låta andra stå för matlagningen
eftersom jag inte kan mycket mer än att koka ägg och brygga kaffe....



Om 5 minuter är det färdigt & Christian får agera mat-dommare....
är lite nervös :s


ANLEDNINGAR TILL ATT JAG INTE ÄR I KÖKET:
  • jag är obotligt klantig (skär mig, ramlar, sölar, gör fel)
  • jag är tekniskt handikappad (spis & micro är därför inte mina bästa vänner)
  • jag glömmer av tiden = det mesta jag gör blir svart när det inte ska vara det
  • jag micrade en gång en frusen, rå hamburgare och åt den (glömde att steka...)
eantonia

hihi, vad lagade du idag då? Och hur blev det?:)

2010-05-03 @ 17:28:34
URL: http://eantonia.blogg.se/
Heyli

hej! hittade hit via mer-trafik och fastnade :) designen är grym och väldigt lättlästa inlägg har du måste jag säga :) gillade det här med varför du inte lagar mat, för jag är precis likadan! jag har dock inte ätit en rå hamburgare men jag stekte en gång en lövbiff men glömde helt att krydda den :p jag avskyr att laga mat :p

2010-05-04 @ 14:12:51
URL: http://heyli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0