Ett skepp kommer lastat....


ETT SKEPP KOMMER LASTAT!

3kg vanilj-protein beställt!


Whey 100%
Det absolut godaste vassleproteinet jag provat! Jag köper numera alltid ifrån Body Science.
Har provat flera andra sorters märken men detta är den som absolut smakar bäst!
- smakerna jordgubb & choklad går inte av för hackor dom heller!

Vanilj är den smaken jag köper mest utav då den är lättast och godast att göra olika saker med.
Jag använder mitt protein främst på morgonen & efter träningen. då brukar jag göra mina smaskiga proteinshakes på 30g proteinpulver som jag blandar ut med lite vatten och därefter mixar med 1-2dl naturell yoghurt & massor med frysta bär! (testa att ställa in det i frysen en stund så blir det som glass!) :p

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0